Dostawa i zwrot towaru
DOSTAWA
Oferujemy DARMOWĄ InPost wysyłkę do Polsce dla zamówień powyżej 890zł.
*Zamówienia poniżej 890zł będą obciążone kosztami wysyłki w wysokości 19zł.-29zł.
Kurier, InPost: 19zł
Kurier, DPD: 29zł
Po złożeniu zamówienia na stronie internetowej i dokonaniu płatności, przetworzymy Twoje zamówienie w ciągu 1-2 dni roboczych. Po przetworzeniu zamówienia powinieneś otrzymać przesyłkę w ciągu 2-5 dni roboczych, , jeśli na wysyłkę nie będą miały wpływu czynniki zewnętrzne.
Wszystkie produkty zakupione na naszej stronie internetowej zostaną dostarczone Ciebie przez DPD, InPost Kurier, lub innych kurierów dostępnych w celu przyspieszenia realizacji dostawy. Po zakończeniu przetwarzania zamówienia wyślemy Ci list potwierdzający zawierający numer śledzenia przesyłki.
Uwaga: Paczki nie są wysyłane ani dostarczane w weekendy i lokalne święta państwowe.
POLITYKA ZWROTÓW
Zdajemy sobie sprawę, że czasami sytuacja może ulec zmianie i będziesz musiał zwrócić swoje zamówienie. Właśnie dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie 30-dniową politykę zwrotów.
30-dniowa gwarancja zwrotu
Zakupione u nas produkty można zwrócić w ciągu 30 dni od ich otrzymania. Jeśli jednak zdecydujesz się zwrócić produkt po 14 dniach, ale w ciągu 30 dni od otrzymania, może obowiązywać dodatkowa opłata.
Zgodnie z przepisami Unii Europejskiej kupujący ma prawo do zwrotu produktów. Konsument ponosi również odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towarów, jeżeli produkt jest używany do celów innych niż sprawdzenie kompletnośći, cechy czy funkcjonowanie. W związku z tym chcielibyśmy podkreślić, że korzystając z prawa do odstąpienia od umowy, kupujący ma prawo do korzystania z produktu tylko w zakresie niezbędnym do jego przetestowania, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym przed zakupem.
Kupujący ponosi odpowiedzialność za wszelkie niewłaściwe użycie produktu wykraczające poza to, co jest konieczne do testowania i naruszające zasady uczciwości, a także za wszelkie obniżenie wartości, jakości i bezpieczeństwa produktu.
Zwracając towary kupującemu, należy przestrzegać następujących warunków:
- Zwracany produkt musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu w dobrym stanie;
- Towary muszą być w dobrym stanie i nieuszkodzone przez Kupującego;
- Wszelkie uszkodzenia lub usunięcie plomb gwarancyjnych, numerów seryjnych lub logo dyskwalifikuje zwrot;
- Produkt musi być nieużywany i w dobrym stanie (bez uszkodzonych etykiet, rozdartej folii ochronnej itp.) (nie dotyczy to zwrotów produktów wadliwych);
- Zwracane towary muszą być w takim samym stanie, w jakim Kupujący je otrzymał;
- Kupujący musi podać swoje imię i nazwisko, numer zamówienia i wypełniony formularz zwrotu;
- Sprzedający ma prawo nie przyjąć zwrotów Kupującego, jeśli warunki zwrotu nie zostaną spełnione;
- Kupujący nie może odstąpić od umowy zakupu i zwrócić towaru, jeśli produkt jest uszkodzony lub jego wygląd uległ znacznej zmianie;
- Kupujący jest odpowiedzialny za koszty wysyłki zwrotnej;
- Proces zwrotu musi przebiegać zgodnie z procedurą określoną przez sprzedawcę.
Dodatkowo należy pamiętać, że:
- Pobieramy opłatę w wysokości 30%* od zwracanych przedmiotów, wraz z początkową opłatą za dostawę w wysokości 35 zlt . Jeśli chcesz zwrócić przedmiot zakupiony na naszej stronie internetowej, będziesz odpowiedzialny za koszty wysyłki zwrotnej, ponieważ nie pokrywamy tych kosztów. Rozumiemy, że może to powodować pewne niedogodności i staramy się zapewnić najlepszą możliwą obsługę.
- Jednak zgodnie z przepisami Unii Europejskiej sprzedawcy nie są zobowiązani do dostarczania etykiet zwrotnych ani pokrywania kosztów wysyłki zwrotnej. Mamy nadzieję, że rozumiesz nasze stanowisko w tej sprawie.
*Nie podlega opłacie 30%, jeśli przedmiot jest nowy i nieużywany.
Po rozpakowaniu i użyciu produktu nieuchronnie pojawią się na nim ślady użytkowania. Żaden klient nie oczekuje otrzymania używanego produktu. W rezultacie mogą obowiązywać dodatkowe opłaty, takie jak odnowienie urządzenia lub ponowne złożenie go z istniejących materiałów.
Kroki, które należy zrobić przy zwrocie towaru
Krok #1 – Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, korzystając z kontaktów, które znajdziesz na stronie https://robotyhester.pl/. Podaj swoje imię i nazwisko, adres e-mail, numer zamówienia i krótko opisz powód, czemu chcesz zwrócić towar.
Krok #2 – Nasz dział obsługi klienta odpowie na Twoje zgłoszenie i jeśli prośba o zwrot spełnia warunki określone w niniejszej Polityce zwrotów i Warunkach użytkowania, nasz dział obsługi klienta przekaże Ci dalsze instrukcje dotyczące sposobu i miejsca zwrotu produktów.
Krok #3 – ponownie bezpiecznie zapakuj produkty, dołącz do paczki informacje o zamówieniu (imię, nazwisko, numer zamówienia i stronę internetową, z której dokonano zakupu) i wyślij nam zwracane produkty na adres zwrotny podany przez nasz dział obsługi klienta. Pamiętaj, że będziemy w stanie przyjąć zwracane produkty tylko wtedy, gdy będą one zawierały informacje o Twoim zamówieniu i zostaną wysłane na wskazany przez nas adres zwrotów.
Krok #4 – Prześlij nam numer przesyłki zwrotnej oraz unikalny link zwrotny. Pamiętaj, że opłaty za przesyłkę zwrotną nie zostaną zwrócone ani zrefundowane. Zwroty bez nadanego numeru przesyłki mogą zostać odrzucone przez nasz magazyn, dlatego upewnij się, że korzystasz z listu poleconego lub innej możliwej do śledzenia metody wysyłki i nie zapomnij podać nam numeru przesyłki.
Krok #5 – Po otrzymaniu zwróconych towarów i ich sprawdzeniu zwrócimy pieniądze w ciągu 14 dni roboczych.
Po otrzymaniu zwrotu, zwykle potrzeba od 3 do 5 dni roboczych, aby zwrot środków pojawił się na koncie bankowym. Zwrot pieniędzy zostanie odesłany do pierwotnego źródła płatności, z którego zapłaciłeś za zamówienie.
Przeczytaj więcej informacji na temat polityki zwrotów w Zasady i warunki